مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-06بين الملل

تراژدی کرونا در آمریکا؛ 22 کودک ظرف یک هفته جان باختند


گزارش هفتگی آکادمی متخصصین اطفال آمریکا نشان می دهد که در یک هفته گذشته دست کم 22 کودک در سراسر آمریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روز دوشنبه هفته جاری (12 مهر ماه)، آکادمی متخصصین اطفال آمریکا (APP) گزارش هفتگی خود درباره موارد ابتلا، بستری و فوت کودکان سراسر آمریکا بر اثر ویروس کووید-19 را منتشر کرد که نتایج آن هولناک بود.

آمار و ارقام منتشر شده حاکی از آن بود که در هفته گذشته دست کم 173 هزار و 469 کودک در سراسر آمریکا به کرونا مبتلا شدند و 22 کودک نیز جان خود را از دست دادند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که از زمان همه گیری کرونا در ایالات متحده تاکنون، دست کم پنج میلیون و 900 هزار کودک در سراسر آمریکا به ویروس کرونا آلوده شده اند و 520 کودک نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس ناشناخته از دست دادند.

طبق این گزارش، از زمان بازگشایی مدارس در سراسر آمریکا از اواخر ماه جولای (هفتمین ماه میلادی، اوایل مرداد ماه)، تست کرونای بیش از یک میلیون و 772 هزار و 578 کودک در سراسر آمریکا مثبت اعلام شده است و 171 نفر از آن ها نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و دلیل عمده چنین رخدادی این است که گونه به سرعت قابل انتقال دلتای کرونا در کلاس های درس شلوغ با تهویه نامناسب در سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی کرونا در آمریکا؛ 22 کودک ظرف یک هفته جان باختند

تراژدی کرونا در آمریکا؛ 22 کودک ظرف یک هفته جان باختند