مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-06فناوري

سه روستای سقز به اینترنت پرسرعت تلفن همراه تجهیز شدند


مدیر مخابرات منطقه کردستان از تجهیز و راه اندازی تکنولوژی نسل سوم تلفن همراه در روستاهای «ترجان»، «شیلان آباد» و «طاهر بغده» از توابع شهرستان سقز خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به این مطلب که سایت های تلفن همراه در این روستاها قبلاً دارای تکنولوژی 2G بوده است افزود: با تلاش و عزم جدی همکاران و به منظور ارائه اینترنت پرسرعت موبایل به ساکنین این روستاها بویژه دانش آموزان تکنولوژی این سایت ها به 3G ارتقا یافتند.

وی با اعلام این مهم که با راه اندازی تکنولوژی 3G شرایط ارسال همزمان پیام از طریق صدا و تصویر برای مشتریان فراهم شده است افزود: دسترسی سریع و آسان به اطلاعات و داده های موجود در فضای مجازی از دیگر مزایای اجرای پروژه ها در روستاهای مذکور است.

حکمت اظهار کرد: در حال حاضر بسترهای ارائه خدمات و سرویس های تلفن همراه در این روستاها با بالاتربن کیفیت مهیا شده است و شرایط استفاده از اینترنت پرسرعت تلفن همراه برای کاربران در شبکه آموزشی و مجازی شاد به صورت رایگان فراهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اختصاص هزینه و تجهیزات لازم برای اجرای پروژه فوق در روستاهای ترجان ، شیلان آباد و طاهر بغده را اعلام کرد و افزود: مبلغ 33 میلیارد ریال در این روستاها سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه روستای سقز به اینترنت پرسرعت تلفن همراه تجهیز شدند

سه روستای سقز به اینترنت پرسرعت تلفن همراه تجهیز شدند