مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-06سياسي

لزوم فعالیت تخصصی تبلیغی در حوزه «کودک و نوجوان» و «زنان»


معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور بر لزوم فعالیت تخصصی تبلیغی در دو حوزه «کودک و نوجوان» و «زنان» تاکید کرد.

- ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی روز چهارشنبه در نشست با مسئولان تشکل های میان تخصصی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی متولی تبلیغ اصیل است، اظهار داشت: بخش هایی مثل فضای مجازی و رسانه و هنر را حوزه تبلیغ نوین سازمان می دانیم، که امروزه این تنظیم به نوعی در ساختار حرکتی سازمان شکل گرفته است و استفاده از ظرفیت های متعدد هر دو عرصه یک امر واضح است و اگر نتوانیم این ظرفیت ها را به هم گره بزنیم بازنده عرصه تبلیغ هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام وجود صحنه را می آراید تا سرمایه های اصلی ما یعنی جوانان را از دست ما بگیرد، تصریح کرد: انصافاً حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با تمام تلاش به ویژه در یک سال اخیر همت ویژه ای برای هم افزا کردن و به میدان آوردن همه ظرفیت های فرهنگی به ویژه در حوزه سیاست گذاری به کار گرفته اند.

ادغام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هنوز اجرایی نشده است معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه باید بپذیریم سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد میانی در حوزه فرهنگ است و سیاست گذار نیست، افزود: اما در عین حال ایستاده ایم؛ در همین موضوع ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت تخصصی تبلیغی در حوزه «کودک و نوجوان» و «زنان»

لزوم فعالیت تخصصی تبلیغی در حوزه «کودک و نوجوان» و «زنان»