مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:052021-10-06سياسي

تسریع در پروژه های عمرانی رشت با اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری


به گفته رییس شورای اسلامی شهر رشت اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری موجب تسریع در روند اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و تعامل بیشتر ما بین دستگاه های خدمات رسان بوده که تحقق آن نیازمند همراهی و ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا در دیداری که ظهر امروز با حضور سید علی برای مردم فهیم شهر رشت باشیم.

  وی با بیان اینکه متاسفانه اجرای پروژه های عمرانی در رشت با مشکلاتی مواجه است، افزود: دستگاه های خدمات رسان از منظر خودشان به اجرای پروژه های عمرانی نگاه می کنند و این مسئله موجب بروز مشکلاتی از جمله طولانی شدن روند برخی از پروژه ها می شود که در نهایت بی اعتمادی شهروندان را به همراه دارد.

  طولانی شدن پروژه های عمرانی موجب بی اعتمادی شهروندان می شود رییس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه طولانی شدن روند اجرای پروژه های عمرانی در کنار تحمیل هزینه هنگفت، موجب بی اعتمادی شهروندان می شود، بیان کرد: یقینا اجرایی شدن مبحث مدیریت یکپارچه شهری موجب تسریع در روند اجرای بسیاری از پروژه های عمرانی و تعامل بیشتر ما بین دستگاه های خدمات رسان است که تحقق آن نیازمند همراهی و ورود نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در پروژه های عمرانی رشت با اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری

تسریع در پروژه های عمرانی رشت با اجرایی شدن مدیریت یکپارچه شهری