مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-06بين الملل

وزیر داخلی اسراییل: کشور مستقل فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد


وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با یک روزنامه اماراتی با تاکید بر ضرورت حفظ وضعیت موجود در اراضی اشغالی، به صراحت از مخالفت دولت کنونی این رژیم با راه حل دو دولتی و تشکیل دولت مستقل فلسطینی سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  آیلت شاکد وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی که دوشنبه پیش برای دیدار با مقامات اماراتی به ابوظبی سفر کرده بود در مصاحبه با یک روزنامه اماراتی ضمن تمجید از مدیریت هوشمند در این کشور و ضرورت یادگرفتن تل آویو از آن، تاکید کرد که مخالف راه حل دو دولتی است و در دولت کنونی رژیم صهیونیستی درباره تشکیل کشور مستقل فلسطینی بحثی صورت نخواهد گرفت.

وی در مصاحبه با روزنامه نشنال گفت که شخصا از توصیه رهبران اماراتی در خصوص بهبود روابط متقابل با بخش های بادیه نشین اسراییل استقبال می کند .

این وزیر صهیونیستی که در واقع نفر دوم حزب یامینا به رهبری نخست وزیر رژیم صهیونیستی است در خصوص ارزیابی اش از امارات گفت:  ابوظبی یکی از امن ترین شهرهای جهان است و من مطمئن هستم که می توانیم از یکدیگر یاد بگیریم .

وی در بخش دیگری از این مصاحبه در خصوص تشکیل کشور مستقل فلسطینی گفت که هرگز این امر محقق نخواهد شد و توضیح داد: دولت اسراییل چه به ریاست نفتالی بنت، نخست وزیر فعلی چه به ریاست یاییر لاپید در دوره ای که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر داخلی اسراییل: کشور مستقل فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد

وزیر داخلی اسراییل: کشور مستقل فلسطین هرگز تشکیل نخواهد شد