مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-06سياسي

فعالیت 2300 هیئت مذهبی در لرستان/ حضور روحانی در اکثر هیئت ها


رییس شورای هیئات مذهبی لرستان از فعالیت دو هزار و 320 هیئت مذهبی در این استان خبر داد و گفت: امروز اکثر هیئت ها از وجود روحانی بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا تذکر می دادند، تصریح کرد: الحمدلله امروز اکثر هیئت های مذهبی از وجود روحانی بهره مند هستند و جلسات سخنرانی برقرار است.

رییس شورای هیئات مذهبی لرستان خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت ها از وجود روحانیون و برگزاری جلسات سخنرانی استقبال می کنند؛ این نکته باید مدنظر باشد که سخنران ما به دو زبان زمان و جوان مسلط باشد؛ بایستی به روز باشند و نسبت به مسائل مسلط باشند.

حجت الاسلام دریکوند ادامه داد: امسال شرایط برای برپایی موکب ها در مرزها و در کربلا و نجف فراهم نشد؛ اما از موکب داران دعوت گرفتیم در کنار جایگاه داران و در کنار هیئت های مذهبی موکب ها را در سطح شهر و مبادی ورودی شهر برپا کردند و در شهر حال و هوای اربعین ایجاد شد.

وی یادآور شد: همچنین در پیاده روی حرم تا حرم اربعین امسال بالای 10 هزار نفر به صورت خودجوش شرکت کردند.

رییس شورای هیئات مذهبی لرستان خاطرنشان کرد: تا کنون با فعالیت فرهنگی فعالان هیئت های مذهبی استان، پرونده بیش از 20 قتل منجر به سازش شده است؛ همچنین هیئت های مذهبی در حوزه توزیع بسته های معیشتی، حل اختلافات خانوادگی و… نیز فعالیت های چشمگیری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 2300 هیئت مذهبی در لرستان/ حضور روحانی در اکثر هیئت ها

فعالیت 2300 هیئت مذهبی در لرستان/ حضور روحانی در اکثر هیئت ها