مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-06سياسي

سردار بهدانی فرد: نیروی انتظامی تاکنون 23 هزار یزدی را واکسینه کرده است


فرمانده انتظامی استان یزد با بیان این که طی شش ماهه نخست امسال 111 میلیارد و 155 میلیون تومان کالای قاچاق در این استان کشف شده است، گفت: فرمانده انتظامی استان یزد با راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون تاکنون 23 هزار نفر را واکسینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در نشست خبری که به منظور گرامیداشت هفته جهانی در این حوزه شده است.

وی با بیان این که امسال بعد از کسب مجوز از مقام معظم رهبری بزرگداشت هفته ناجا از 17 مهرماه آغاز می شود، افزود: امنیت مردم اولویت اول و مهمترین دغدغه نیروی انتظامی در استان و کشور است.

فرمانده انتظامی استان یزد در ادامه پیشگیری از وقوع جرم را رویکرد جدی پلیس در این استان دانست و گفت: طبق قانون 27 سازمان وظیفه دارند نیروی انتظامی را در بحث تأمین امنیت پایدار همراهی کنند.

سردار بهدانی فرد با بیان این که نیروی انتظامی تاکنون بالغ بر 13 هزار شهید امنیت تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، تصریح کرد: نیروی انتظامی علی رغم سختی های و کمبودهای مختلف خود را سرباز ولایت می داند و با تمام توان انجام وظایف سازمانی را در اولویت اجرایی خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت اقدامات مختلف نیروی انتظامی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان یزد، تصریح کرد: س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بهدانی فرد: نیروی انتظامی تاکنون 23 هزار یزدی را واکسینه کرده است

سردار بهدانی فرد: نیروی انتظامی تاکنون 23 هزار یزدی را واکسینه کرده است