مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-06دانش

برگزاری وبیناری در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور نوام چامسکی


موسسه آموزش عالی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی وبینار مشترکی در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور نوام چامسکی از چهره های برجسته علوم شناختی معاصر و نیز یکی از اساتید کشورمان برگزار می کند.

- برگزاری وبیناری در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور "نوام چامسکی" موسسه آموزش عالی علوم شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی "وبینار مشترکی در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور "نوام چامسکی" از چهره های برجسته علوم شناختی معاصر و نیز یکی از اساتید کشورمان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این رویداد پروفسور نوام چامسکی و دکتر علیرضا مازاریان در وبیناری مشترک درباره نظریات درونگرایی و برونگرایی درعلوم شناختی و فلسفه ذهن معاصر به ارائه سخنرانی و گفت وگو خواهند پرداخت.

پروفسور نوام چامسکی پدر زبان شناسی مدرن و از مهمترین بانیان علوم شناختی معاصر است که همراه با نگارش صدها کتاب و مقاله در زمینه های زبان شناسی، فلسفه زبان، فلسفه ذهن و علوم شناختی به مدت شصت سال استاد دانشگاه ام آی تی بوده است و هم اکنون نیز در مقام استاد ممتاز دانشگاه آریزونا فعالیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری وبیناری در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور نوام چامسکی

برگزاری وبیناری در حوزه علوم شناختی با حضور پروفسور نوام چامسکی