مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 14:452021-10-06ورزشي

پیشکسوت سپیدرود: مهم ترین راهکار خروج سپیدرود از بحران مدیریت صحیح است


پیشکسوت سپیدرود مهم ترین راهکار خروج سپیدرود از این بحران را مدیریت صحیح دانست و گفت: یک مدیر خوب در ابتدا باید تحقیقات درست انجام دهد و روی هدف و کارش برنامه ریزی کند و خواسته و انتظارش را از مجموعه با توجه با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مشخص کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، امروز پیشکسوتان باشگاه سپیدرود رشت پس از سال ها به مناسبت حضور مهرزاد نوغانی بازیکن سال های دور سپیدرود ساکن سوئد در لاهیجان کنار یگدیگر جمع شدند و در مورد سپیدرود قدیم و جدید بایکدیگر به گفت وگو پرداختند.

  در این دورهمی بهرام وثوقی، منصور فدایی، حمیدرضا منصوری، محسن بالایی، محمد اعتمادی، مهرزاد نوغانی سیروس دهدار، علی ناصح، حجت تقی زاده، هوشنگ دایمی، مهرشاد فیروز و مهرداد و فیروز پیشکسوتان باشگاه سپیدرود حضور داشتند.

  حمیدرضا منصوری پیشکسوت باشگاه سپیدرود در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به وضعیت باشگاه سپیدرود اظهار کرد: در مورد باشگاه سپیدرود حرف ها بسیار زیاد است، پنج سال پیش توانستیم با همت بازیکنان، مربیان و حمایت هواداران، تیم سپیدرود را به لیگ برتر بیاوریم ولی متاسفانه مسؤولین ما کم طاقت بودند و مدیریت خوبی انجام ندادند و بلافاصله دست به تغییر زدند و تیم را به هم ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت سپیدرود: مهم ترین راهکار خروج سپیدرود از بحران مدیریت صحیح است

پیشکسوت سپیدرود: مهم ترین راهکار خروج سپیدرود از بحران مدیریت صحیح است