مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 15:052021-10-06پزشكي

اثر آلودگی هوا بر سلامت برابر رژیم غذایی ناسالم و اعتیاد به سیگار


سازمان بهداشت جهانی از بیماری های منتسب به آلودگی هوا به عنوان تهدیدی جدی برای سلامت انسان ها نام برده که سالانه منجر به مرگ میلیون ها نفر در سراسر جهان می شود.

- ، جدیدترین نسخه رهنمود جهانی کیفیت هوا که از سوی سازمان بهداشت جهانی (WHO) منتشر شده است، از بیماری های منتسب به آلودگی هوا به عنوان تهدیدی جدی برای سلامت انسان ها نام برده که سالانه منجر به مرگ میلیون ها نفر در سراسر جهان می شود.

در این گزارش، تاکید شده که میزان بیماری زایی ناشی از آلودگی هوا به عنوان بزرگ ترین تهدید محیط زیستی برای زندگی سالم با خطرات عمده بهداشتی مانند رژیم غذایی ناسالم و اعتیاد به سیگار، برابر است.

حسین شهید زاده مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای شهرداری تهران با استناد به نسخه جدید رهنمود کیفیت هوا که به تازگی از سوی سازمان بهداشت جهانی و بر پایه مطالعات اپیدمیولوژیک منتشر شده است، گفت: این نسخه شامل توصیه هایی برای حفاظت از سلامت عمومی در برابر بیماری های منتسب به آلودگی هوا و در واقع، راهنمای سیاست گذاران و مقامات ملی و محلی در مدیریت ریسک آلودگی هوا و تدوین برنامه هایی است که به منظور کاهش آلاینده ها به مورد اجرا در می آیند.

شهید زاده با اعلام اینکه استانداردهای آلودگی هوا، حد مجاز آلاینده ها را بر پایه استراتژی های اندازه گیری برای مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر آلودگی هوا بر سلامت برابر رژیم غذایی ناسالم و اعتیاد به سیگار

اثر آلودگی هوا بر سلامت برابر رژیم غذایی ناسالم و اعتیاد به سیگار