مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-06بين الملل

دادگاه اسراییلی حق یهودیان برای اقامه «نماز خاموش» در مسجدالاقصی را قانونی خواند


یک دادگاه اسراییلی برای اولین بار با صدور حکمی، حق محدود یهودیان را برای اقامه نماز در محوطه مسجد الاقصی به رسمیت شناخت و قانونی اعلام کرد.

- دادگاه اسراییلی حق یهودیان برای اقامه نماز خاموش در مسجدالاقصی را "قانونی" خواند یک دادگاه اسراییلی برای اولین بار با صدور حکمی، حق محدود یهودیان را برای اقامه نماز در محوطه مسجد الاقصی به رسمیت شناخت و قانونی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از کانال هفت تلویزیون اسراییل، دادگاهی اسراییلی در منطقه قدس روز سه شنبه با صدور حکمی اعلام کرد که حضور نمازگزاران یهودی در حرم قدسی تا زمانی که نماز و نیایش آنها با سکوت همراه باشد، جرم محسوب نمی شود.

دادگاه مذکور به پلیس اسراییل دستور داد تا براساس همین حکم، حکم تبعید آریه لیپو خاخام یهودی را که به دلیل برپایی دعاهای خاموش در مسجدالاقصی اتخاذ شده بود، لغو کند.

در حکم صادره آمده است: بازدیدهای روزانه این خاخام از حرم قدسی نشان می دهد که وی آن را یک امر بسیار مهم و اصولی می داند .

وکیل موشه پولسکی ضمن استقبال خود و موکلش از این حکم تأکید کرد که این آنچه را سال گذشته در مسجد الاقصی رخ داده است تایید می کند.

وی ابراز امیدواری کرد که پلیس دیگر اقدامی علیه یهودیانی که به مسجد الاقصی یورش می برند، انجام ندهد که در این صورت حمله به آزادی های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه اسراییلی حق یهودیان برای اقامه «نماز خاموش» در مسجدالاقصی را قانونی خواند

دادگاه اسراییلی حق یهودیان برای اقامه «نماز خاموش» در مسجدالاقصی را قانونی خواند