مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 16:452021-10-06ورزشي

پیوستن 2 بازیکن جدید به سپیدرود


حسین آفرین زاد و امیرحسین ذهره با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حسین آفرین زاد و امیرحسین ذهره با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود با سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه قرارداد منعقد کردند.

  حسین آفرین زاد که فصل قبل در شهرداری بندرعباس بازی می کرد و سابقه حضور در تیم های رهپویان رضوانشهر، شهرداری فومن، چوکای تالش و شهرداری آستارا را دارد که موفق شده تا با تیم شهرداری آستارا به لیگ دسته اول صعود کند.

  همچنین امیرمحمد ذهره بازیکن 21ساله اهل لنگرود که در تیم های عقاب لنگرود و آبی پوشان آستانه بازی کرده، با عقد قراردادی به عنوان سهمیه زیر 23 سال پیراهن سرخ سپیدرود را در فصل جاری بر تن خواهد کرد.

  در این فصل حسن اشجاری مربی جوان و کاربلد گیلانی سرمربی گری سپیدرود را برعهده دارد و با اتکا به تجربه صعود با شهرداری آستارا به لیگ یک فوتبال ایران امید بالایی برای صعود سپیدرود به دسته یک فوتبال ایران دارد.

  پیش از این کردجهان، مهیار نوری، محمد لطفی، معین تقوی، امیرحسین صالحی، رضا عاشوری، هومن مسعودی، رضا کاسب، محمد مهدی محمدپور، سهیل ربیع زاده، ماهان سروی، علی بیجاری، آرین نصیری نژاد، حسین احمدی و سجاد شهداد قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرده بودند و پژمان ثباتی، آیدین مسعودی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن 2 بازیکن جدید به سپیدرود

پیوستن 2 بازیکن جدید به سپیدرود