مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-06سياسي

توزیع بسته های معیشتی به ارزش 7 میلیارد تومان توسط اوقاف لرستان


مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به اجرای رزمایش های «کمک مؤمنانه» توسط اوقاف استان، گفت: اوقاف استان تاکنون هفت میلیارد تومان در رزمایش های کمک مؤمنانه در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، - ایسنا/لرستان مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه توسط اوقاف استان، گفت: اوقاف استان تاکنون هفت میلیارد تومان در رزمایش های کمک مؤمنانه در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و طبخ غذا هزینه شده است.

حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی امروز، 14 مهرماه در همایش یاوران وقف که با حضور خُدام و هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه و متولیان وقف لرستان در حسینیه حبیب بن مظاهر خرم‎آباد برگزار شد، با گرامیداشت دهه وقف، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15وقف جدید در استان لرستان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سهمیه امسال اوقاف و امور خیریه لرستان برای ثبت وقف طی امسال 50 وقف تعیین شده است، افزود: اکثر وقف هایی که از ابتدای امسال تاکنون در سامانه اوقاف به ثبت رسیده وقف زمین با نیت ساخت مسجد است که این نوع وقف در بخش وقف های انتفاعی است.

طباطبایی در ادامه به حضور یک موکب از لرستان در ایام پیاده روی اربعین در سامرا اشاره کرد و گفت: اوقاف و امور خیریه لرستان در زمینه اجرای رزمایش های کمک مؤمنانه و مواسات نیز تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی به ارزش 7 میلیارد تومان توسط اوقاف لرستان

توزیع بسته های معیشتی به ارزش 7 میلیارد تومان توسط اوقاف لرستان