مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 18:502021-10-06سياسي

الگوی جامعه سعادتمند در سیره پیامبر اکرم (ص) نمود عینی دارد


مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل گفت: الگوی جامعه سعادتمند و رو به ترقی در سیره و سلوک نبی مکرم اسلام نمودی عینی پیدا کرده است.

- الگوی جامعه سعادتمند در سیره پیامبر اکرم (ص) نمود عینی دارد ایسنا/اردبیل مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل گفت: الگوی جامعه سعادتمند و رو به ترقی در سیره و سلوک نبی مکرم اسلام نمودی عینی پیدا کرده است.

حجت الاسلام عبدالله حسنی 14 مهر ماه در مراسم گرامیداشت ایام پایانی ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و عزاداری هیئت رزمندگان در مسجد اعظم اردبیل اظهار کرد: ما باید در عمل و رفتار از سیره پیامبر اکرم (ص) و ائمه هدی درس گرفته و با اطاعت از آنها گوشه ای از شکرگزاری عملی خود را به عمل بیاوریم.

وی نیاز امروز بشر را به الگوهای ارزشمند در مسیر عزت و عظمت جامعه انسانی یادآور شد و تصریح کرد: پیامبر اکرم مختص مسلمانان نیست بلکه ویژگی های بارز و برجسته آن حضرت به ویژه اخلاق و خلق نیکوی آخرین فرستاده حق برای همه بشریت معیار و ملاک ارزشی در سپری کردن زندگی دنیوی و همچنین بهره گیری فردی و جمعی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اردبیل ویژگی و صفت عظیم پیامبر اکرم (ص) را حسن خلق بیان کرد و گفت: در قرآن کریم پیامبر رحمت با ویژگی های ممتاز معرفی می شود که به رغم جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی جامعه سعادتمند در سیره پیامبر اکرم (ص) نمود عینی دارد

الگوی جامعه سعادتمند در سیره پیامبر اکرم (ص) نمود عینی دارد