مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-06اجتماعي

فرمانده انتظامی قشم: هوشمندسازی پلیس از اهداف اصلی نیروی انتظامی است


با توجه به پیشرفت جامعه در مسیر تکنولوژی و فناوری های نوین، پلیس با روش های سنتی و قدیمی، یارا و توانایی مقابله با مجرمین را نخواهد داشت از این رو باید استفاده از روش های به روز رسانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ مجتبی راست خدیو در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا  افزود: در سال جدید شعار پلیس هوشمند، پلیس دانش محور در دستور کار قرار گرفته است که خوشبختانه اقدامات مفید و موثری در این راستا انجام شده است و دسترسی کامل به پلیس هوشمند تا پایان سال عملی خواهد شد.

وی اظهار کرد: از مزایای پلیس هوشمند می توان به دوربین های راهنمایی و رانندگی که به صورت هوشمند ثبت تخلف می کنند، ارسال آنی پیامک تخلف برای شهروندانی که مرتکب تخلف می شوند و همچنین مراکز پلیس +10 اشاره کرد که در سنوات گذشته هم این مراکز و سامانه های مرتبط با کارهای پلیسی کمک بسزایی در پیگیری اموری نظیر گذرنامه و گواهینامه کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم بیان داشت: پلیس راهور بیش از 35 هزار و 500 نوع خدمت به جامعه ارائه می دهد که 51 درصد هوشمندی تجهیزات پلیسی سهم پلیس راهور است تا کلیه رانندگان، سرنشینان و عابران پیاده بتوانند از این مزایا بهره مند شوند و همچنین  صرفه جویی لازم در زمینه برق و سایر هزینه ها به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی قشم: هوشمندسازی پلیس از اهداف اصلی نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی قشم: هوشمندسازی پلیس از اهداف اصلی نیروی انتظامی است