مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 23:552021-10-06اقتصادي

برآورد اولیه خسارات وارده به مدارس خوزستان بر اثر زلزله


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، با اشاره به برآورد اولیه و تعداد مدارس آسیب دیده ناشی از زلزله، گفت: با توجه به پراکندگی مدارس و وسعت منطقه، - حداقل 2 هفته برای بازدید میدانی و برآورد دقیق خسارات، وقت نیاز است.

علی قربانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص میزان خسارات وارد شده به مدارس خوزستان بر اثر زلزله، اظهار کرد: بر اثر زلزله 9 مدرسه به حدی آسیب دیده اند که باید تخریب شوند و مدارس جدید جایگزین آن ها شود.

از این تعداد مالکیت سه مدرسه با سد شهید عباسپور است و باید با مساعدت وزارت نیرو بازسازی شوند.

6 مدرسه دیگر مدارس سنگی بودند که در مناطقی واقع هستند که راه ارتباطی ندارند و باید کانکس هایی را با هلی برد به مناطق ارسال و جایگزین شوند.

وی با اشاره به اعتبار حدودی مورد نیاز برای بازسازی 9 مدرسه آسیب دیده، افزود: اعتبار مورد نیاز برای سه مدرسه شهید عباسپور حدود 20 میلیارد تومان است و 6 مدرسه دیگر نیز یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به وارد شدن آسیب های جزیی به 48 مدرسه دیگر، گفت: 48 مدرسه هم نیاز به تعمیرات جزیی دارند و آسیب دیدگی آن ها در حدی است که می توان از آن ها استفاده کرد و مانعی برای حضور دانش آموزان وجود ندارد، اما نیاز به تعمیر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه خسارات وارده به مدارس خوزستان بر اثر زلزله

برآورد اولیه خسارات وارده به مدارس خوزستان بر اثر زلزله