مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 02:152021-10-06سياسي

تخصص و تجربه، ملاک انتصاب افراد استاندار جدید اصفهان باشد


کارشناس مسائل سیاسی با تأکید بر ملاک قرار دادن تجربه کاری در زمینه انتصاب افراد در استانداری، گفت: استانداری معاونت های تخصصی دارد که در این معاونت ها کسی باید مسؤولیت برعهده گیرد که در جاهایی که قبلا شاغل بوده و تجربه کاری لازم را داشته باشد.

- محمود معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با انتصاب مرتضوی به عنوان استانداری اصفهان اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که وقتی رییس جمهور و وزیر کشور به این نتیجه رسیده اند که ایشان این توانایی را دارد، بنابراین باید به ایشان اعتماد و کمک کرد تا این مشکلات استان اصفهان را حل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ایشان قبل از این مسؤولیت در یک دوره ای با آقای رییسی کار کرده اند و مسؤول آستان قدس در اصفهان بوده اند و بعد هم در مسؤولیت های دیگر بوده اند،  به همین دلیل است که چون آقای رییسی بررسی کرده اند و این تصمیم را گرفته اندو همه باید به وی کمک کنند.

وی ادامه داد: مسؤولیت استانداری اصفهان، مسؤولیت خطیری است و بعد از تهران جزو شهرهای اول کشور محسوب می شود؛ امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

معلمی با اشاره به مهمترین مشکلات اصفهان، اولویت های استان را چنین برشمرد: ایشان درباره استان اصفهان، باید به چند نکته مهم توجه کنند، یکی مسأله آب است و شرق اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصص و تجربه، ملاک انتصاب افراد استاندار جدید اصفهان باشد

تخصص و تجربه، ملاک انتصاب افراد استاندار جدید اصفهان باشد