مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 04:002021-10-07سياسي

حقیقت پور: علی اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: علی اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم خود را به ته چاه نیندازد و کاری نکند که با اقداماتش برادر بزرگی همچون جمهوری اسلامی را از دست بدهد.

- منصور حقیقت پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات اخیر دولت آذربایجان در استقرار نیروهای صهیونیستی و سلفی و وهابی در نزدیکی مرزهای ایران گفت: ناسپاسی و قدرناشناسی آقای علی اف در قبال لطف و محبت های جمهوری اسلامی ایران تعجب آور و تأسف اور است.

وی افزود: اگر آقای علی اف می خواهد لطف های جمهوری اسلامی ایران در قبال دولت و کشورش استمرار داشته باشد باید دست از این کارهای خود بردارد والا بداند این مسیر او را به سمت نابودی سوق می دهد و زوال دولت وی را سرعت خواهد بخشید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: آقای الهام علی اف بداند که رژیم صهیونیستی و وهابیت به دنبال آشوب در منطقه هستند و دل شان برای دولت آذربایجان نمی سوزد و هدف آنها  ایجاد ناامنی و بی ثباتی است تا به منافع شان از این طریق دست پیدا کنند.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: به آقای علی اف توصیه می کنم که با طناب پوسیده نئوعثمانیسم و پانترکیسم به ته چاه نیفتد و بداند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت پور: علی اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتد

حقیقت پور: علی اف با طناب پوسیده نئوعثمانیسم به چاه نیفتد