مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-07سياسي

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ تخص و تعهد ملاک انتصابات باشد


با توجه به اینه رییس جمهور و هیات دولت به این جمع بندی رسیده اند که سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان باشد، از الان همه باید متحد شودند و کمک کنند تا استاندار موفق شود.

- محمود معلمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در ارتباط با انتصاب مرتضوی به عنوان استانداری اصفهان اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که وقتی رییس جمهور و وزیر کشور به این نتیجه رسیده اند که وی این توانایی را دارد، بنابراین باید به استاندار منتخب اعتماد و کمک کرد تا این مشکلات استان اصفهان را حل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: وی قبل از این مسؤولیت در یک دوره ای با آقای رییسی کار کرده اند و مسؤول آستان قدس در اصفهان بوده اند و بعد هم در مسؤولیت های دیگر بوده اند،  به همین دلیل است که چون وزیر کشور و هیات دولت بررسی کرده اند و این تصمیم را گرفته اند همه باید به وی کمک کنند.

وی ادامه داد: مسؤولیت استانداری اصفهان، مسؤولیت خطیری است و بعد از تهران جزو شهرهای اول کشور محسوب می شود؛ امیدواریم که بتوانند این کار را انجام دهند.

معلمی با اشاره به مهمترین مشکلات اصفهان، اولویت های استان را چنین برشمرد:استاندار درباره استان اصفهان، باید به چند نکته مهم توجه کنند، یکی مسأله آب است و شرق اصفهان و حتی غرب اصفهان الان با این مشکل روبرو هستند؛ ایشان باید در این ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ تخص و تعهد ملاک انتصابات باشد

همه باید برای موفقیت استاندار اصفهان تلاش کنند/ تخص و تعهد ملاک انتصابات باشد