مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-07بين الملل

برگزاری3 رزمایش پیمان امنیت جمعی در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان


با مشارکت بیش از 4 هزار سرباز و افسر کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان3 رزمایش بزرگ برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، از تاریخ 10 تا 23 اکتبر (18 مهر تا اول آبان) در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان 3 رزمایش بزرگ با مشارکت بیش از 4 هزار سرباز و افسر کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی و 800 واحد تجهیزات نظامی برگزار خواهد شد.

دو منطقه رزمایش حرب میدان و مامیرک در استان ختلان تاجیکستان که هم مرز با افغانستان است، محل برگزاری این رزمایش ها عنوان شده است.

رزمایش اول شناسایی 2021 عنوان شده و طی آن سرویس های اطلاعاتی و واحدهای مربوطه ارتش های کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی عملیات سازماندهی و شناسایی انجام خواهند داد.

در چارچوب رزمایش دوم تحت عنوان قطار 2021 ، فعالیت های مربوط به سازماندهی پشتیبانی مادی و فنی نیروهای پیمان امنیت جمعی با هدف آماده سازی و اجرای عملیات مشترک مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

در جریان رزمایش تعامل 2021 ، نیروهای واکنش سریع سازمان پیمان امنیت جمعی برنامه سازماندهی و اجرای عملیات مشترک برای مهار درگیری مسلحانه مرزی در منطقه آسیای مرکزی را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری3 رزمایش پیمان امنیت جمعی در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان

برگزاری3 رزمایش پیمان امنیت جمعی در حاشیه مرز تاجیکستان با افغانستان