مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-07دانش

افزایش شرکت های دانش بنیان و مقالات در دانشگاه پیام نور


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: از سال 1396 تا امروز 29 استارت آپ در زمینه های مختلف در دانشگاه های پیام نور کشور برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدعلی کریمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور در رابطه با عملکرد این معاونت در چهار سال اخیر اظهار کرد: این معاونت در زمینه کارآفرینی و ارتباط با صنعت؛ 10 مرکز نوآوری در استانها در قالب تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 71 هسته نوآور در مراکز و واحدهای دانشگاه و همچنین هشت مرکز نوآوری را در قالب همکاری با پارک علم و فناوری در هفت استان راه اندازی کرده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور به شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: طی چهار سال اخیر 9 شرکت توسط اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور ایجاد شد که اقدامی بسیار بزرگ و مطلوب است.

دکتر کریمی تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور در راستای ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان این دانشگاه را یکی از مهمترین اهداف معاونت پژوهشی عنوان کرد و گفت: دانشگاه پیام نور با عقد تفاهم نامه با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در راستای تسهیل کسب مهارت، توان افزایی و ایجاد اشتغال پایدار، این هدف را در هفت استان به صورت پایلوت آغاز کرد و پیگیری و اجرایی نمودن تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شرکت های دانش بنیان و مقالات در دانشگاه پیام نور

افزایش شرکت های دانش بنیان و مقالات در دانشگاه پیام نور