مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-07ورزشي

صدور رضایت نامه برای محمد موسوی غیراخلاقی و مشکوک بود!


باشگاه سایپا در بیانیه ای با عنوان تداوم بی قانونی در فدراسیون والیبال، صدور رضایت نامه توسط این فدراسیون برای محمد موسوی را اقدامی غیراخلاقی و مشکوک عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه باشگاه سایپا آمده است: در شرایطی که تیم والیبال بانوان سایپا افتخارات ارزشمندی را در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بدست آورده است و جزء چهار تیم برتر قاره کهن قرار گرفته و در مسیر دشوار و پرهزینه آماده سازی و اعزام تیم به کشور تایلند سختی های زیادی را متحمل شده است و از سوی دیگر از حداقل حمایت های فدراسیون والیبال بی بهره مانده، شاهد برخی تحرکات نگران کننده از طرف فدراسیون والیبال در خصوص پرونده شکایت به حق باشگاه سایپا از سید محمد موسوی هستیم.

شکایتی که در حقیقت صرفا برای استیفای حقوق یک باشگاه نیست، بلکه تلاشی است برای رسیدن به حقوقی که از کارگران سخت کوش یک بنگاه بزرگ صنعتی، سلب شده است.

اینکه یک بازیکن تخطی کند و بدون گرفتن رضایت نامه و یا جعل آن به لیگ های دیگر اعزام شود نه فقط حق کشی یک باشگاه موثر و تلاشگر در امر بازیکن سازی و مبدل پتانسیل های ورزشی به ستاره های اینده ورزش به شمار می رود، بلکه قدم نهادن در مسیری است که انتهای آن فقط بازیکن سالاری و سرزدن رفتارهای غیر اخلاقی از بازیکنان بعضا خوش نام والیبال خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور رضایت نامه برای محمد موسوی غیراخلاقی و مشکوک بود!

صدور رضایت نامه برای محمد موسوی غیراخلاقی و مشکوک بود!