مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-07سياسي

انتشار خبر فارس جواب داد؛ انتقال آب شرب به روستای تریش بشاگرد+عکس


پس از گذشت یک ماه و نیم از انتشار خبری مبنی برمشکلات آب شرب در روستای تریش بشاگرد، گروه جهادی انفاق، پس از اطلاع از طریق این خبرگزاری به میدان آمده و با یک حرکت جهادی اقدام به لوله گذاری و انتقال آب شرب به این روستا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اواخر مردادماه سال جاری خبری مبنی بر وضعیت نامناسب رفاهی خصوصأ مشکلات آب شرب روستای تریش بخش گوهران بشاگرد در خبرگزاری فارس منتشر شد و عضو شورای روستا در این باره با فارس به گفت وگو نشست.

حالا پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از انتشار این خبر، گروه جهادی انفاق، پس از اطلاع از طریق این خبرگزاری به میدان آمده و با یک حرکت جهادی اقدام به لوله گذاری و (بیشتر بخوانید) مدت زمان اجرای این پروژه 20روز است امیرعباس غفاری مسؤول قرارگاه انفاق در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه 6 هزار متر لوله آب توسط قرارگاه جهادی انفاق به همت خیرین تامین و خریداری شده است، گفت: این اقلام چهارشنبه 31 شهریور از تهران بارگیری و به مقصد روستای تریش شهرستان بشاگرد ارسال شد.

وی از آغاز عملیات آبرسانی در 7 روز آینده به همت جهادگران و متخصصان قرارگاه انفاق خبر داد و اظهار داشت: در فاز نخست، آب از چشمه دائمی که 6کیلومتر با روستا فاصله دارد توسط لوله ها به منبع داخل روستا متصل و در انشعابات روستا جار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار خبر فارس جواب داد؛ انتقال آب شرب به روستای تریش بشاگرد+عکس

انتشار خبر فارس جواب داد؛ انتقال آب شرب به روستای تریش بشاگرد+عکس