مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-07سياسي

شهید همدانی ورق جنگ را به نفع نیروهای سوری برگرداند


جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: سردار شهید همدانی همواره بسیار فروتن و خاکی بود و هیچ گاه خود را در مقابل همرزمانشان بالاتر نمی دانست ما نیز همیشه او را به چشم برادر و پدر خود می دیدیم.

- ایسنا/همدان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) گفت: سردار شهید همدانی همواره بسیار فروتن و خاکی بود و هیچ گاه خود را در مقابل همرزمانشان بالاتر نمی دانست ما نیز همیشه او را به چشم برادر و پدر خود می دیدیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مهدی فرجی، در مراسم گرامیداشت ششمین سالگرد شهادت سردار همدانی و شهدای مدافع حرم استان ادامه داد: سردار همدانی هیچ وقت نخواست کارهای بزرگ را به نام خودش ثبت کند، او خالق دفاع وطنی در سوریه بود که با راه اندازی این بسیج مردمی در سوریه ظرف مدت چندماه ورق جنگ به نفع نیروهای سوری برگشت آن هم در شرایطی که بیشتر این کشور اشغال شده بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) اضافه کرد: شهید همدانی در دفاع مقدس سختی های زیادی کشید اما یکبار نشد گلایه کند و انتقادی داشته باشد خدمت به انقلاب، مردم و مظلومان را تکلیف خود می دانست و سعی می کرد همیشه به عنوان سرباز ولایت باقی بماند و این نگاه تا آخر عمر شریفش با او همراه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی ورق جنگ را به نفع نیروهای سوری برگرداند

شهید همدانی ورق جنگ را به نفع نیروهای سوری برگرداند