مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:002021-10-07سياسي

مشکلاتی که با کار جهادی رفع می شوند؛ افتتاح خانه محروم در پارس آباد


به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) یک باب خانه محروم به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه پارس آباد افتتاح شد.

- حسن نوری صبح امروز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: جهادگران در تمامی عرصه ها برای حل مشکلات اقشار کم درآمد و نیازمند، آستین همت بالا زده اند که امروز هم به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) یک خانه محروم به همت بسیج سازندگی ناحیه سپاه در پارس آباد افتتاح شد.

وی دغدغه اصلی سپاه و بسیج را حل مشکلات محرومین و نیازمندان بیان کرد و افزود: گروه های جهادی بسیج سازندگی در راستای پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تمامی عرصه ها گام برمی دارند.

فرمانده سپاه پارس آباد هدف از اجرای طرح ساخت خانه را ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان و گره گشایی از مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه نداشتن سرپناه مناسب یکی از مشکلات اساسی افراد کم درآمد است، تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عنایت مقام معظم رهبری، شاهد افتتاح خانه محروم در محله فرودگاه زمین بالا قارداش در زیربنایی به متراژ 50 متر مربع هستیم.

نوری اعتبار صرف شده برای ساخت این خانه محروم را 80 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: رسالت بسیج سازندگی در عرصه خدمت، محرومیت زدایی از جامعه است و هر آنچه در مجموعه سپاه وجود دارد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی که با کار جهادی رفع می شوند؛ افتتاح خانه محروم در پارس آباد

مشکلاتی که با کار جهادی رفع می شوند؛ افتتاح خانه محروم در پارس آباد