مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-07اقتصادي

موجودی فعلی کاغذ «صفر» شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کاغذ، نخستین مساله چالش برانگیز این روزهای حوزه نشر شده است؛ از این رو معاون فرهنگی وزارت ارشاد در جمع تشکل های نشر از مذاکره برای تامین کاغذ نشر از طریق کارخانه های داخلی خبر داد.

- اکنون که روزهای پسا کرونا را در سیر نزولی انتشار ویروس سپری می کنیم و مشاغل کم و بیش فعالیت خود را آغاز کرده اند، کم رونقی همچنان در بازار کتاب موج می زند؛ چرا که دیگر کاغذی موجود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، کاغذ، نخستین مساله چالش برانگیز این روزهای حوزه نشر شده است؛ از این رو معاون فرهنگی وزارت ارشاد در جمع تشکل های نشر از مذاکره برای تامین کاغذ نشر از طریق کارخانه های داخلی خبر داد.

وی با اشاره به مذاکره با کارخانه های تولید کاغذ برای تامین بخشی از نیازهای داخلی گفت: در حال مذاکره با این کارخانه ها برای تولید کاغذ هستیم تا بخشی از نیازهای داخلی را تامین کنند.

اما چرا دیرهنگام از واردات کاغذ به مساله تولید داخلی روی آوردیم؛ مساله ای که بارها در سال های متوالی رهبر انقلاب آن را از مهم ترین موارد مورد تذکر به دولت ها قرار داده بودند.

در حال حاضر چقدر در کشور کاغذ موجود داریم؟ این شاید یکی از مهم ترین سوال هایی باشد که در صنعت نشر به کرات شنیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موجودی فعلی کاغذ «صفر» شد

موجودی فعلی کاغذ «صفر» شد