مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-07سياسي

شهید همدانی شجاع بود و کاردان/ معتقد بود دفاع از دین و وطن زمان نمی شناسد


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه شهید همدانی مردی شجاع و کاردان بود که کارهایش برای رضای خدا و در مسیر دین بود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار علی شادمانی صبح امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی با بیان اینکه بسیار خوشحالم توفیق حضور در این مراسم قدسی را پیدا کرده ام اظهار کرد: این مراسم در وهله اول متعلق به امام غریبمان، امام رضا (ع) است که از قداست خاصی برخوردار بوده؛ دوم اینکه در مراسم 8 هزار شهید همدان نشسته ایم که فرمانده و سالار آنها شهید همدانی است و این نیز توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس دستیابی به اهداف اسلام و انقلاب اصل بود گفت: برادری و دوستی ما نیز نشات گرفته از این تفکر بود که در مسیر راه ولایت پیش می رفت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با بیان اینکه شهید همدانی مردی شجاع و کاردان بود که کارهایش برای رضای خدا و در مسیر دین بود گفت: بزرگان و فرماندهان ما و آنهایی که مایه مباهات هستند در این مسیر بزرگ شدند و چیزی جز راه خدا برایشان مهم نیست.

وی گفت: وقتی رژیم بعثی به خاک کشور حمله کرد، مردان بزرگی بودند که همه چیز را رها کردند و در غربت و سختی تمام در برابر ارتشی که همه جهان او را حمایت می کردند، ایستادند چون هدف آنها یعنی رضای خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی شجاع بود و کاردان/ معتقد بود دفاع از دین و وطن زمان نمی شناسد

شهید همدانی شجاع بود و کاردان/ معتقد بود دفاع از دین و وطن زمان نمی شناسد