مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-07سياسي

شهید همدانی در برابر بزرگترین نظریه پردازان نظامی جهان ایستاد


شهید همدانی و شهدای عزیز ما مانند شهید باقری در برابر استراتژیست های برجسته نظامی جهان ایستادند.

- ، حجت الاسلام مهدی طائب صبح پنجشنبه در مراسم ششمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی بر سر مزار این شهید اظهار کرد: مسیر امام حسین (ع) مسیر نور است و انسانی که چشم دارد عاشق نور و از ظلمت فراری است و کربلا و امام حسین نور و مصباح الهدی هستند.

وی با بیان اینکه اگر جوانی شیرینی این را زیر زبان بچشد با سر نیزه هم نمی توان او را جدا کرد، ادامه داد: این راه شیرین و خواستنی است فقط باید تلاش کرد پرده ای که باعث می شود نور دیده نشود را کنار زد، سختی کار در مسیر حق رفتن کنار زدن این پرده است .

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: شهید همدانی با همه قواعد بازنشسته بود اما ایشان تلاش می کرد خیلی شیرین، قانون مند و قاعده مند همه قواعد رو دور بزند تا به نقطه وصل و شهادت برسد.

طائب با اشاره به اینکه رزمندگان زمان جنگ از هوش های برتر برخوردارند، ادامه داد: آنها همه در برابر صدام بلکه در برابر نظریه پرداز ها و استراتژیست ها و تاکتیک ها ی تجربه شده دنیا قرار داشتند و ایستادند.

وی افزود: اگر شهید همدانی و شهدای سرافراز ما در واقعه کربلا یا شهادت امام رضا (ع) حضور داشتند قطعاً این وقایع اینگونه رقم نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید همدانی در برابر بزرگترین نظریه پردازان نظامی جهان ایستاد

شهید همدانی در برابر بزرگترین نظریه پردازان نظامی جهان ایستاد