مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-07اقتصادي

اختصاص تسهیلات 30 میلیارد تومانی برای طرح های اقتصاد مقاومتی


مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در سال جاری 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه های اقتصاد مقاومتی هزینه شود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فرشاد پیری با بیان اینکه از سال 79 و با فرمان مقام معظم رهبری سازمان مجتمعی اجرا می شود که تعدادی در حال اتمام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی در هشت عرصه 300 برنامه را اجرایی می کند، تصریح کرد: تا کنون 237 میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها و 47 میلیارد تومان برای پروژه های اقتصادی مقاومتی در قالب تسهیلات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز 30 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان زنجان ارائه می شود تا در حوزه اشتغالزایی پروژه های اقتصاد مقاومتی هزینه شود، گفت: امسال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در مناطق روستایی و مشاغل خانگی خرد به عموم مردم ارائه می شود.

پیری با اشاره به ارائه تسهیلات 60 میلیارد تومانی در چند سال گذشته برای اجرای 2 هزار پروژه بسیج سازندگی، یادآور شد: گروه های جهادی، دستگاه های حاکمیتی و مردم در احداث پروژه ها کمک کار هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه پس از آموزش و توانمند سازی افراد برای اجرای پروژه های مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص تسهیلات 30 میلیارد تومانی برای طرح های اقتصاد مقاومتی

اختصاص تسهیلات 30 میلیارد تومانی برای طرح های اقتصاد مقاومتی