مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-07اقتصادي

قول وزیر راه برای رفع مشکلات راهسازی و مسکن بوشهر


سفر وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان بوشهر بر رفع مشکلات احتمالی بر سر راه تکمیل پروژه های راهسازی ومسکن استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان کنگان، و شهرسازی که  امروز برای بازدید از برخی از پروژه های جاده ای و همچنین مسکن به استان بوشهر سفر کرده است در جریان بازدید از منطقه کنگان، دیر و عسلویه، اظهار داشت: با توجه به سفر فردای رییس جمهوری به استان بوشهر این سفر انجام شده است.

در این سفر تمامی پروژه هایی که در حوزه راه و شهرسازی در سطح استان وجود دارد مورد بازدید قرار می گیرد و برای رفع مشکلات احتمالی برنامه ریزی و اقدام خواهیم کرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: محور بزباز- بندو به عنوان بخشی از کریدور غربی-شرقی-ساحلی جنوب کشور، از چابهار، آغاز و به خوزستان ختم می شود و یکی از کریدورهای بسیار مهم و استراتژیک کشور است.

وی افزود: طول این کریدور حدود هزار و 850 کیلومتر است که 390 کیلومتر آن در استان بوشهر بوده که تاکنون 270 کیلومتر آن ساخته شده و باقی مانده در حال انجام است.

قاسمی با اشاره به اینکه مهمترین موضوع محور بزباز-بندو، اقتصاد دریا و دریامحوری است، اعلام کرد: بخشی از این پروژه بزرگراهی احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول وزیر راه برای رفع مشکلات راهسازی و مسکن بوشهر

قول وزیر راه برای رفع مشکلات راهسازی و مسکن بوشهر