مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-07سياسي

شهدا تمام قاعده های جنگ را بر هم زدند


فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه شهدا در برابر نظریه پردازها و سیاست های جهانی جنگیدند و تمام قاعده ها را بر هم زدند گفت: اینان و افرادی چون شهید همدانی و شهید سلیمانی عاشق خدا بودند و در این راه سر از پا نمی شناختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام مهدی طائب پیش از ظهر امروز در ویژه برنامه سالگرد شهادت شهید همدانی اظهار کرد: توفیق الهی است که در سالروز شهادت مولا و ولی نعمتان امام رضا(ع) در کنار مرقد شهدا هستیم.

وی گفت: یقیقا اگر این شهدا در روز عاشورا و یا دوران حیات امام رضا(ع) بودند همراه  برگزیدگان خداوند قرار می گرفتند و اجازه چنین اتفاقاتی را نمی دادند.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه کربلا نور است و امام حسین (ع) نور و مصباح هدایت گفت: اگر کسی شیرینی راه حسین(ع) به دهانش آمد با سرنیزه هم نمی توان با همه قواعد بازنشسته بود اما او همیشه سعی می کرد همه این قواعد را خیلی قاعده مند دور بزند و در راه خدمت به نظام و اسلام کار کند.

طائب در ادامه با بیان اینکه رزمندگان در برابر نظریه پردازها و سیاست های جهانی جنگیدند و تمام قاعده ها را بر هم زدند گفت: نور راه حق جاذبه ای دارد که انسان را به جایی می برد که دیگر به زمین راه نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا تمام قاعده های جنگ را بر هم زدند

شهدا تمام قاعده های جنگ را بر هم زدند