مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-07بين الملل

محموله غذایی هلال احمر برای مردم افغانستان ارسال شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن قوسیان مقدم گفت: تحولات اخیر در افغانستان و تحریم های شدید علیه این کشور، مردم افغانستان را با کمبود مواد غذایی مواجه کرده است.

- دبیرکل جمعیت هلال احمر در واکنش به شایعات منتشر شده در فضای مجازی، هرگونه ارسال محموله کمک مواد غذایی هلال احمر به طالبان را تکذیب کرد و گفت: محموله مواد غذایی این جمعیت فقط برای مردم افغانستان ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، محمدحسن قوسیان مقدم گفت: تحولات اخیر در افغانستان و تحریم های شدید علیه این کشور، مردم افغانستان را با کمبود مواد غذایی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طی هماهنگی با جمعیت هلال احمر افغانستان، توانسته محموله های کمک های بشردوستانه و مواد غذایی را به این کشور افغانستان ارسال کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر یادآور شد: این محموله غذایی در فرودگاه شهر کابل در حضور نیروهای امنیتی و مقامات دولتی دو کشور به جمعیت هلال احمر افغانستان برای توزیع بین مردم محروم و آسیب دیده تحویل داده شده است.

قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: این محموله شامل 50 تن مواد غذایی از قبیل قند، شکر و برنج و دیگر مواد مورد نیاز مردم محروم است که مبلغ آن بیش از یک و نیم میلیارد تومان برآورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله غذایی هلال احمر برای مردم افغانستان ارسال شده است

محموله غذایی هلال احمر برای مردم افغانستان ارسال شده است