مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-07اقتصادي

تهیه سندهای آمایش استانی اولویت وزارت صمت است


 مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تهیه سند آمایش استانی به عنوان تاکید رییس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران از اولویت های وزارت صمت است، - ایسنا/بوشهر  مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تهیه سند آمایش استانی به عنوان تاکید رییس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران از اولویت های وزارت صمت است، به طوری که از سال 1401 نیز تخصیص بودجه براساس طرح آمایش خواهد بود.

احمد تشکینی روز پنجشنبه در نشست آمایش بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: تهیه سند آمایش استانی به عنوان تاکید رییس جمهوری، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیران از اولویت های وزارت صمت است، به طوری که از سال 1401 نیز تخصیص بودجه براساس طرح آمایش خواهد بود.

به دلیل نبود این سند به طور معمول توزیع منابع عادلانه و متوازن نبوده است که انتظار می رود با نهایی شدن آن توزیع عادلانه و متوازن بودجه متناسب با ظرفیت استان ها محقق شود.

وی بیان کرد: خروجی نهایی کار تدوین سند آمایش استان ها براساس تفکیک شهرستانی است که از نقطه‎ های قوت سند محسوب می شود.

کار تدوین سند آمایش استانی در استان سیستان و بلوچستان از سه هفته پیش آغاز شده که برنامه اصلی آن نیز بر دوش سازمان صمت گذاشته شده و اکنون نیز چارچوب سند آمایش این استان نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه سندهای آمایش استانی اولویت وزارت صمت است

تهیه سندهای آمایش استانی اولویت وزارت صمت است