مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-07سياسي

واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در 112 پایگاه انجام می شود


سرپرست آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه 450هزار دانش آموز بالای 12 سال در استان برای تزریق واکسن شناسایی شده اند گفت: - واکسیناسیون در 112 پایگاه انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه دانش آموزان 12 تا 18 سال در مدارس ملاصدرا، راضیه شکرایی مصلی نژاد شهرری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، حسین توکلی کجانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، و سایر مسئولین انجام شد ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه و مسئولان برای بازدید از اجرای اولین روز از عملیات واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اولین روز واکسیناسیون در شهرستان های استان تهران طبق برنامه ریزی های انجام شده نزدیک به 450 هزار دانش آموز عزیز بالای 12 سال برای تزریق واکسن شناسایی شده اند.

هاشمی گفت: عملیات واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال در شهرستان های استان تهران در 112 پایگاه ها طی امروز پنجشنبه 15 و فردا 16 مهرماه انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان داشت: 450 هزار دانش آموز بالای 12 سال برای ارائه خدمات واکسیناسیون در استان تهران شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در 112 پایگاه انجام می شود

واکسیناسیون دانش آموزان استان تهران در 112 پایگاه انجام می شود