مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-07اجتماعي

تاکنون 748 هزار دُز واکسن در شهرری تزریق شده است


فرماندار ویژه ری با اشاره به فعالیت 33 پایگاه ارائه تزریق واکسن در این شهرستان گفت: تاکنون 748 هزار دُز واکسن در شهرری تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویژه دانش آموزان 12 تا 18 سال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری که بین شبکه بهداشت و درمان شهرستان و آمورش و پرورش مناطق و سایر دستگاه های اجرایی ری امروز توانستیم در 38 مدرسه دانش آموزان بالای 12 سال را واکسینه کنیم.

توکلی کجانی گفت: در کنار این طرح هماهنگی های لازم صورت گرفته بود که والدین دانش آموزان نیز برای دریافت واکسن مراجعه کنند و علاوه بر اینها 33 مرکزی هم داریم که در مجموعه شهرستان ری در پنج بخش و شهر شهرستان ری مشغول خدمات دهی در تزریق واکسن هستند در این 33 مرکز نیز 2 مرکز شبانه روزی داریم که فعالیت می کنند یک مرکز خودرویی نیز در کنار حرم عبدالعظیم حسنی با همکاری یگان ویژه پاسداران ناجا و شبکه بهداشت و درمان شهرستان های ری مشغول به خدمات دهی می باشند.

فرماندار ویژه ری در ادامه عنوان داشت: در کنار این خدمات مجموعه هوشمندی نیز فعال شده برای افرادی که تماس می گیرند و یا در نقاط کم برخوردار و پیرامونی شهرستان ری حضور دارند و امکان حضور به مراکز بهداشتی و پایگاه های بهداشت مراکز جامع سلامت را ندارند پوشش می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 748 هزار دُز واکسن در شهرری تزریق شده است

تاکنون 748 هزار دُز واکسن در شهرری تزریق شده است