مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-07اقتصادي

یک بام ودو هوا برای مسافران ایجرودی/مسؤولان امر: قیمت مصوب شده باید اصلاح شود


شهروندان ایجرودی در حالی نخستین ماه پاییز هزاررنگ را به نیمه رسانده اند که طی چند روز اخیر با افزایش نرخ کرایه آن هم در سایه بی توجهی مسؤولان به طور خودسرانه توسط رانندگان خودروهای مسافربری روبه رو شده اند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ شهروندان ایجرودی در حالی نخستین ماه پاییز هزار رنگ را به نیمه رسانده اند که طی چند روز اخیر با افزایش نرخ کرایه  آن هم خودسرانه در سایه بی توجهی مسؤولان توسط رانندگان خودروهای مسافربری روبه رو شده اند، موضوعی است که مورد گلایه شهروندان این منطقه قرار گرفته است.

نرخ کرایه های خودروهای سواری و سایر خودروهای حمل و نقل عمومی هر ساله با افزایش قابل تاملی در همه شهرها اتفاق می افتد، موضوعی که گاها موجب دلگرمی رانندگان و به دنبال آن بنا به دلایلی موجب نارضایتی شهروندان می شود.

حال ایجرودی ها که فاقد پایانه مسافربری هم هستند بر این باورند که این افزایش نرخ کرایه بین شهری(زرین آباد به زنجان و بالعکس) در سایه بی توجهی و بی تدبیری مسؤولان امر اتفاق افتاده است.

ماجرا از این قرار است که طی چند روز اخیر مردم شهر زرین آباد( مرکز شهرستان ایجرود) به یک باره با افزایش نرخ کرایه های خودروهای مسافربری روبه رو شده اند افزایشی که به بهانه شیوع بیماری کرونا و کمبود مسافر و همچنین افزایش قیمت قطعات خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام ودو هوا برای مسافران ایجرودی/مسؤولان امر: قیمت مصوب شده باید اصلاح شود

یک بام ودو هوا برای مسافران ایجرودی/مسؤولان امر: قیمت مصوب شده باید اصلاح شود