مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-07سياسي

زنان مسلمان تکه هایی از پازل مقاومت در برابر استعمار طاغوت غرب


یکی از راه های شکستن مقاومت و به عبودیت گرفتن مردم توسط طاغوت، حذف فرهنگ حجاب و به فساد کشیدن زن و مرد ایرانی است برای همین غرب تلاش می کند با هجمه های فرهنگی فرصت تفکر را از مردم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، برنامه چراغ شبکه 5، در هفته جاری میزبان مهسا جمشیدی از بانوان نخبه کشورمان که دارای رتبه تک رقمی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بوده و کارشناسی ارشد حقوق بین الملل را در آمریکا گذراندند و سپس به فراخور شرایط تحصیل و زندگی به اتفاق همسرشان در ژاپن زندگی می کنند و در عرصه فضای مجازی هم فعالیت دارند، بود.

جمشیدی با اشاره به اینکه زنان ایرانی بیشتر از زنان سایر کشورها به سمت جلوه گری و آرایش های بعضاً نامتعارف و نامناسب روی آورده اند گفت: برخی مدعی هستند چون در ایران قوانین پوشش و عفاف محدودیت هایی برای زنان دارد همین امر سبب شده است که زنان حریص تر شده و بیشتر به سمت آرایش و جلوه نمایی و حتی تنوع طلبی در پوشش روی آورند و به عبارتی دیگر در جنگ با این قوانین هستند.

اما باید گفت برای تحلیل یک مسئله اجتماعی باید جنبه های مختلف آن را بررسی کرد؛ اینکه صرفاً گفته شود وجود قوانین علت وضعیت فعلی برخی از بانوان است، نادرست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان مسلمان تکه هایی از پازل مقاومت در برابر استعمار طاغوت غرب

زنان مسلمان تکه هایی از پازل مقاومت در برابر استعمار طاغوت غرب