مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:452021-10-07سياسي

مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در لامرد برگزار شد


مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) و همچنین گرامیداشت علامه حسن زاده عاملی در مصلی الغدیر شهر لامرد با حضور مشتاقان و دلدادگان حسینی و رضوی برگزار شد.

- لامرد- مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) و همچنین گرامیداشت علامه حسن زاده عاملی در مصلی الغدیر شهر لامرد با حضور مشتاقان و دلدادگان حسینی و رضوی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد و خطیب این مراسم پیش از ظهر پنجشنبه طی سخنانی اظهار کرد: خداوند از پیروان حضرت نوح، ابراهیم را عطا کرد که یک فاصله زمانی دو هزار و 600 ساله بود که ابراهیم پیرو حضرت نوح بود و فاصله در مکتب را نمی توان تصور کرد زیرا همه ما پیرو تفکرات حضرت علی (ع) هستیم و آن را قبول داریم.

وی افزود: مسیر توحیدی که حضرت نوح دنبال می کرد به توحیدگر دیگری به نام حضرت ابراهیم، و یک انسان موحد دیگر نیز دنبال کرد.

وی با اشاره به اینکه مکتب شیعی باید حفظ شود، به موقعیت شیعه پرداخت و گفت: امروز اگر می بینید که انسان های شیعه بر حاکمان ظلم، خط و نشان می کشند و می گویند باید اینان سرجای خود بنشینند به دلیل این است که شیعه، یک مکتب صحیح است.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: در مقابل مشرکان، افرادی هستند که بهترین جنبندگان روی زمین هستند و اینان صالحانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در لامرد برگزار شد

مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) در لامرد برگزار شد