مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-07ورزشي

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا: بازیکنانم خسته بودند


سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا بعد از شکست تیمش در دیدار رده بندی مسابقات باشگاه های آسیا گفت: بازیکنان خسته بودند و حس کردم اگر فشار مضاعف به آنها بیاروم، - و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مریم السادات هاشمی پس آخرین مسابقه تیم سایپا در باشگاه های زنان آسیا در کشور تایلند، گفت: امروز برای کسب مقام سومی به مصاف نماینده تایلند میزبان این رقابت ها رفتیم و با پذیرش شکست سه بر صفر، در جایگاه چهارم آسیا قرار گرفتیم.

وی با بیان اینکه واقعا بازیکنان سایپا خسته شده بودند، گفت: امروز احساس کردم اگر فشار مضاعف به بازیکنان بیاروم، آسیب می بینند.

در شش مسابقه این رقابت ها تعداد مشخصی بازیکن به میدان رفتند و خیلی خسته شده بودند.

سرمربی تیم والیبال سایپا با یادآوری این که تمام بازیکنان به تیم کمک کردند، گفت: اما در مجموع فشار بازی ها بر روی بازیکنان اصلی تیم بود.

وی با تبریک مقام چهارمی سایپا خاطرنشان کرد: بازیکنان در این رقابت ها خوب جنگیدند و کسب مقام چهارمی را به آنان تبریک می گویم.

هاشمی تاکید کرد: همینکه در بین چهار تیم برتر آسیا قرار گرفتیم، موفقیت برای والیبال بانوان ایران است و انشاالله نماینده ایران در دوره بعدی موفق به کسب سکو شود و در بین سه تیم برتر این رقابت ها قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا: بازیکنانم خسته بودند

سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا: بازیکنانم خسته بودند