مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-07سياسي

توزیع 20 هزار پنل خورشیدی بین عشایر تا پایان سال جاری


رییس سازمان امور عشایری ایران گفت: تا پایان سال جاری 20 هزار پنل خورشیدی بین عشایر توزیع و 600 خانه بهداشت عشایری با بهورزانی از فرزندان عشایر به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/مرکزی رییس سازمان امور عشایری ایران گفت: تا پایان سال جاری 20 هزار پنل خورشیدی بین عشایر توزیع و 600 خانه بهداشت عشایری با بهورزانی از فرزندان عشایر به بهره برداری خواهد رسید.

شاهپور علایی مقدم روز پنجشنبه 15 مهر در دیدار با مردم روستای قشلاقی لقو اظهار کرد: عشایر به عنوان گروه هدف اجتماعی سوم، مبنای برنامه ریزی دولت و مجلس قرار گرفته اند و با تلاش های صورت گرفته، در هفته عشایر، بیش از 500 میلیارد پروژه مختلف در جامعه روستایی و عشایری در بخش کشاورزی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: آب شرب سالم از مهمترین بخش ها در زمینه عشایری و از فاکتورهای ارتقا شاخص های برخورداری است.

قبل از انقلاب شاخص آب سالم در جامعه عشایری 7 درصد بود که سال 98 این شاخص به 43 درصد رسید و در همین سال مقام معظم رهبری فرمودند از محل صندوق توسعه ملی برای آب شرب عشایری اختصاص یابد.

رییس سازمان امور عشایری ایران تصریح کرد: در دو سال اخیر بیش از 610 پروژه آبرسانی با اذن مقام معظم رهبری به بهره برداری رسیده که امروز هم یکی از همین پروژه ها بازدید شد و شاخص برخورداری در همین یکسال گذشته به 63


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 20 هزار پنل خورشیدی بین عشایر تا پایان سال جاری

توزیع 20 هزار پنل خورشیدی بین عشایر تا پایان سال جاری