مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-07اقتصادي

هرمزگان؛ استاندار جدید؛ منطقه آزاد کیش و فرصت ها


استان هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود می تواند نماد اقتصاد دریامحور باشد چراکه استقرار در آبراهه بین المللی خلیج فارس، مزیتی استثنایی را برای این استان رقم زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر جعفر آهنگران رییس هیأت مدیره و مدیرعامل تداوم یافته و حضور ایشان را باید فرصت مغتنمی برشمرد که به لطف خدا و تصمیم دولت خدمتگزار در اختیار استان قرار گرفته است.

به یقین موفقیت در سایه تعامل مؤثر و پرهیز جدی از نگاه مخرب جزیره ای و بخشی به دست خواهد آمد و در این مسیر، منطقه آزاد کیش که ماموریتی ملی و فراملی بر عهده دارد، آماده است در اجرای مسؤولیت اجتماعی خود به عنوان سازمان توسعه ای، همه همراهی ها را با استاندار محترم هرمزگان بعمل آورد.

با اغتنام فرصت جا دارد از بذل محبت و نگرش ارزشمند جناب آقای فریدون همتی به ارتقای سطح همکاری در سطح ملی که در همین یکی دو روز گذشته مشکل دیگری را در مورد کارت سوخت کیشوندان حل کرده اند تقدیر و تشکر نموده و برای جناب آقای مهدی دوستی که چنین مسؤولیت خطیری را پذیرفتند توفیق بیشتر و بهتر به مردم عزیز و دوست داشتنی هرمزگان آرزومندم.

انتهای پیام/3264


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان؛ استاندار جدید؛ منطقه آزاد کیش و فرصت ها

هرمزگان؛ استاندار جدید؛ منطقه آزاد کیش و فرصت ها