مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-07اقتصادي

آغاز ابلاغ سند آمایش استان ها


مجری مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت از تدوین سند آمایش وزارت صمت خبر داد و اظهار کرد: ابلاغ سند آمایش استان ها آغاز شده و سال آینده نیز بودجه آنها تخصیص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، احمد تشکینی - مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری - پس از بازدید از دو شرکت تولیدی در بوشهر با تأکید بر رفع مشکلات سرمایه گذاران در عرصه های تولیدی گفت: در تدوین اسناد آمایش ملی و استانی ضمن شناسایی نیاز زیرساخت شهرک های صنعتی بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران فراهم می شود.

وی از تدوین سند آمایش وزارت صمت خبر داد و اظهار کرد: ابلاغ سند آمایش استان ها آغاز شده و سال آینده نیز بودجه آنها تخصیص می یابد.

رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی با بیان اینکه با نهایی شدن سند آمایش استانی توزیع عادلانه و متوازن بودجه متناسب با ظرفیت استان ها محقق می شود گفت: سند آمایش استان ها براساس تفکیک شهرستانی بر اساس ظرفیت ها تدوین و از نقاط قوت این سند محسوب می شود.

مجری مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت، شناسایی توزیع جمعیتی به تفکیک شهرستان ها را نخستین برنامه سند آمایش استان ها دانست و افزود: شناسایی نیاز زیرساخت ها در شهرک های صنعتی برای تحقق فعالیت های جدید تولیدی براساس سند آمایش در اولویت قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ابلاغ سند آمایش استان ها

آغاز ابلاغ سند آمایش استان ها