مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 13:402021-10-07سياسي

اصرار شورای فردیس به رای شهردار منتخب/گره کار به دست شورای حل اختلاف مرکزی افتاد


صورتجلسه اصرار به رای شورای اسلامی شهر فردیس برای شهردار منتخب به شورای حاگل اختلاف مرکزی ارسال شد و حکم این شورا لازم الاجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخرگزاری فارس در فردیس، انتخاب شهردار فردیس گویا به چالشی همیشگی برای مدیریت شهری تبدیل شده است؛ به طوری که در 4 سال اول به انتخاب 7 شهردار و سرپرست و حاشیه های فراوان منجر شد.

در دور دوم  شورا هم در همین ابتدای راه، اولین شهردار منتخب که از بین 14 کاندیدای معرفی شده از سوی اعضا برگزیده شد، مورد موافقت وزیر کشور قرار نگرفت و شورای فردیس  را  بر سر دوراهی اصرار به رای و یا موافقت با حکم وزیر کشور قرار داد! حمید یعقوبی، رییس شورای اسلامی شهر فردیس، در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، اصرار شورا  به رای مربوط به شهردار منتخب فردیس را تایید و اظهار کرد: با توجه به عدم موافقت وزیر کشور با رای شورای اسلامی شهر در خصوص انتخاب محمدرضا آژیر به عنوان شهردار فردیس، در نشستی فوق العاده با نظر  اکثریت اعضای شورا،  موضوع  اصرار  به رای شهردار منتخب، مصوب و صورتجلسه به شورای حل اختلاف مرکزی در وزارت کشور ارسال شد.

وی افزود: شورای حل اختلاف مرکزی  با ریاست وزیر کشور، صالح به رسیدگی در خصوص صورتجلسه اصرار به رای  شورای اسلامی شهر فردیس برای شهردار منتخب است و حکم شورای حل اختلاف مرکزی که طی دوهفته 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار شورای فردیس به رای شهردار منتخب/گره کار به دست شورای حل اختلاف مرکزی افتاد

اصرار شورای فردیس به رای شهردار منتخب/گره کار به دست شورای حل اختلاف مرکزی افتاد