مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 15:002021-10-07اجتماعي

اسکان اضطراری زائران با توجه در پی برودت هوای مشهد


قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد از ارائه خدمات اسکان اضطراری به زائران علی بن موسی الرضا(ع)، با فعالسازی 8 مرکز اسکان برای زائران مشرف شده به مشهدالرضا با خودروی شخصی و 6 مرکز اسکان زائران پیاده با توجه به کاهش شدید دمای هوای مشهد و سرمای شبانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهردای مشهد، مهدی یعقوبی اظهار کرد: با توجه به کاهش قابل توجه دمای هوا به ویژه دمای شبانه طی روزهای اخیر در کلانشهر مشهد، و ورود بالغ بر 6 هزار نفر زائر پیاده در ایام شهادت امام رضا(ع) به مشهدالرضا، با هماهنگی های صورت گرفته با کلیه بخش های مدیریت شهری در مجموع 14 مرکز اسکان اضطراری برای ارائه خدمت به زائران رضوی فراهم شده است.

قائم مقام ستاد مناسبتهای شهرداری مشهد افزود: به منظور خدمت رسانی مطلوب  به زائران عزیز، در  مجموع بیش از 270 نفر از نیروهای رفع سد معبر جهت تکریم زائران و هدایت آنها به این مراکز اسکان به صورت آماده باش مشغول خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: این مراکز ظرفیت ارائه خدمت به بیش از 10 هزار زائر را دارند که شب گذشته بیش از 4 هزار نفر از زائران در این مراکز اسکان داده شدند و با هماهنگی های صورت گرفته این مراکز به صورت مکرر توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و ضد عفونی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری زائران با توجه در پی برودت هوای مشهد

اسکان اضطراری زائران با توجه در پی برودت هوای مشهد