شهریار جدید عمارت سرداران و توهم کار رسانه ایبرخی احساس می کنند باید از ابزار رسانه برای معرفی گزینهٔ خودشان استفاده کنند. البته عمدهٔ این افراد نوع استفاده از رسانه را اشتباه می گیرند. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جابر خرم نیا کارشناس رسانه ای و فعال سیاسی، در یادداشتی نوشت: این روزها بحث جدی محافل سیاسی، این است که چه کسی استاندار خواهد شد. در گعده های مختلف، همیشه در مورد این موضوع صحبت می شود و گزینه هایی که مطرح هستند مورد نقد و نظر قرار می گیرند. البته برخی هم به شدت مشغول رایزنی و استفاده از ابزارهای مختلف مشورتی و معرفی هستند تا گزینهٔ مورد نظر خود را به چهارشنبه های هیئت دولت معرفی کرد! و ککش هم نگزید که مخاطبش دیگر به جملهٔ خبر موثق و منبع آگاه او اعتماد نخواهد کرد. گذشته از تمام این حواشی، باید بدانیم که هرگاه رسانه به جای شایعه توانست پیگیری استانداری یک فرد(مصداق) یا شاخص های استانداری را تبدیل به مطالبهٔ عمومی و ارادهٔ جمعی مردم کند در قامت اثرگذار و موج آفرین ظاهر شده است. در واقع شایعه سازی کار سخت و پیچیده ای نیست و از پس هر کسی که اندکی به روال کار آشنا باشد بر می آید. امروز برخی هم کاسب شایعه هستند و با دریافت مبالغ اندک سفارش شایعه سازی دریافت می کنند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |