مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 15:302021-10-07سياسي

پیاده روی 10 کیلومتری اهالی روستای نورآبادِ مُهر


ولایتمداران و ارادتمندان اهل بیت (ع) از روستای نورآباد شهرستان مهر در سالروز شهادت امام رضا (ع) از این روستا تا بارگاه مطهر شهدا گمنام وراوی به طول 10 کیلومتر پیاده روی کردند.

- مُهر- ولایتمداران و ارادتمندان اهل بیت (ع) از روستای نورآباد شهرستان مهر در سالروز شهادت امام رضا (ع) از این روستا تا بارگاه مطهر شهدا گمنام وراوی به طول 10 کیلومتر پیاده روی کردند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سپاه بخش وراوی در این خصوص در حاشیه این پیاده روی به خبرنگار مهر گفت: همزمان با سالروز شهادت هشتمین اختر آسمان تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برای اولین بار همایش پیاده روی با شرکت بیش از 300 نفر از اقشار مختلف مردم روستای نورآباد زن و مرد، پیر و جوان از محل پایگاه مقاومت مسجد النبی روستای نورآباد تا بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر وراوی به مسافت 10 کیلومتر با همکاری پایگاه مقاومت مسجد النبی و دهیاری و شورای اسلامی روستای نورآباد برگزار شد.

سرگرد چمران شیرازی افزود: در بدو ورود به شهر وراوی با ایجاد موکب توسط خادمین حدیث غربت فاطمیه شهر وراوی و در محل بارگاه شهدای گمنام توسط پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) و پایگاه مقاومت محمد رسول الله شهر وراوی از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیاده روی 10 کیلومتری اهالی روستای نورآبادِ مُهر

پیاده روی 10 کیلومتری اهالی روستای نورآبادِ مُهر