مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 18:152021-10-07سياسي

جزییاتی از سفر رییسی به بوشهر/ سفر رییس جمهور با تشریفات نظامی


استاندار بوشهر برنامه های سفر رییس جمهور و هیئت دولت در استان بوشهر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد محمدی زاده پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتباط با مردم و بررسی مسائل مردم و جمع آوری مشکلات مردمی و تصمیم برای حل آن از مهمترین اهداف سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر است.

وی ایجاد تحرک جدید در فعالیت های اقتصادی را از دیگر اهداف این سفر عنوان کرد و ادامه داد: خروج جامعه و کشور از رکود ناشی از شرایط شیوع کرونا و فعال کردن فعالیت های اقتصادی و پروژه های عمرانی از اهداف این سفر است.

استاندار بوشهر با اشاره به محدودیت ملاقات های مردمی با توجه به شرایط کرونایی تصریح کرد: تنوع سرکشی ها بی شمار بوده به طوری که قشر بزرگی از جامعه تحت پوشش دیدارهای مردمی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: در سفر رییس جمهور مدیرکل ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری هم با تیم کامل به استان سفر کردند و در دانشگاه خلیج فارس مستقر شدند و مردم استان از طریق سامانه 111 سامد می توانند مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را اعلام کنند.

محمدی زاده با اشاره به حضور پنج وزیر در استان بوشهر بیان کرد: امروز وزیر راه و شهرسازی به استان سفر کرده و بازدیدهایی در شهرستان های کنگان و دیر داشته و فردا وزیر نفت به شهرستان های عسلویه و جم سفر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از سفر رییسی به بوشهر/ سفر رییس جمهور با تشریفات نظامی

جزییاتی از سفر رییسی به بوشهر/ سفر رییس جمهور با تشریفات نظامی