مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 18:452021-10-07ورزشي

ایران یک - امارات صفر/ پیروزی وارونه!


تیم ملی ایران به لطف VAR و گل زیبای مهدی طارمی امارات را شکست داد تا با 9 امتیاز به صدرنشینی خود در مسیر انتخابی جام جهانی ادامه دهد.

- تیم ملی ایران به لطف VAR و گل زیبای مهدی طارمی امارات را شکست داد تا با 9 امتیاز به صدرنشینی خود در مسیر انتخابی جام جهانی ادامه دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در هفته سوم انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا، تیم ملی فوتبال ایران و امارات از ساعت 20:15 در ورزشگاه زعبیل دبی به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان اسکوچیچ تمام شد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که اخراج شجاع خلیل زاده و ضربه ایستگاهی به نفع امارات به لطف VAR مردود شد تا ایران در ادامه مسابقه روی پاس گل سردار آزمون و گل مهدی طارمی در دقیقه 70 گلزنی کند.

همچنین آزمون در دقیقه 89 پنالتی ایران را از دست داد.

با این پیروزی، تیم ملی ایران با انجام سه بازی و کسب 9 امتیاز در صدرجدول گروه A قرار گرفت.

کره جنوبی با 7 امتیاز در رتبه دوم جای گرفت و در امارات، عراق و لبنان با دو امتیاز و سوریه با یک امتیاز در رتبه های سوم تا ششم قرار گرفتند.

نیمه اول در دقیقه 10 نخستین موقعیت نصفه و نیمه توسط امارات و علی مبخوت خلق شد که خط دفاعی ایران در دفع توپ عملکرد پر دقتی نداشت ولی به هر نحو ممکن و به صورت سراسیمه نفوذ تیم میزبان را دفع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران یک - امارات صفر/ پیروزی وارونه!

ایران یک - امارات صفر/ پیروزی وارونه!