مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 22:252021-10-07بين الملل

مصر تصمیم تعرض آمیز صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد


وزارت امور خارجه مصر طی بیانیه ای تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی در صدور مجوز برگزاری مراسم یهودیان در محوطه های مسجدالاقصی را محکوم کرد.

- به نقل از روسیا الیوم، وزارت امور خارجه مصر پنج شنبه شب طی بیانیه ای تصمیم دادگاه رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز برگزاری مراسم یهودیان در محوطه های مسجدالاقصی را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه مصر در این بیانیه بر ضرورت احترام به وضعیت تاریخی و قانونی موجود در قدس و مقدسات اسلامی و مسیحی آن همسو با قطعنامه های بین المللی صادره از سوی سازمان ملل و یونسکو تاکید کرد.

وزارت خارجه مصر همچنین نگرانی شدید خود را از پیامدهایی که این تصمیم می تواند برای امنیت و ثبات منطقه به همراه داشته باشد، ابراز کرد.

قاهره در عین حال از رژیم صهیونیستی خواست هیچ گونه اقدامی برای اجرای این تصمیم یا تعدی به وضع موجود در مسجدالاقصی انجام ندهد.

گروه های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه ای مشترک با اشاره به حکم تجاوزکارانه اخیر دادگاه رژیم صهیونیستی اعلام کردند: به شهرک نشینان صهیونیست درباره برپایی مراسم در مسجدالاقصی هشدار می دهیم.

گفتنی است که گروه های مقاومت فلسطین روز پنجشنبه با صدور بیانیه ای مشترک به حکم اخیر دادگاه رژیم صهیونیستی در خصوص مجاز دانستن برگزاری مراسم ویژه شهرک نشینان صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر تصمیم تعرض آمیز صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد

مصر تصمیم تعرض آمیز صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی را محکوم کرد