مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 02:102021-10-07بين الملل

تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به مناطقی از سوریه هستند


روسیه از برنامه ریزی تروریست ها برای حمله شیمیایی به مناطق مسکونی جنوب ادلب سوریه خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، فادیم کولیت معاون رییس مرکز آشتی طرف های درگیر در سوریه، از برنامه ریزی تروریست ها برای حمله شیمیایی به نقاط مسکونی در جنوب ادلب خبر داد.

فادیم کولیت همچنین در ادامه تاکید کرد که طی چند ماه گذشته از منابع مختلف خبرهایی در مورد آماده شدن تروریست های جبهه النصره برای استفاده از مواد سمی در جنوب ادلب و منطقه کاهش تنش بدست آورده است و تروریست ها قصد دارند با همکاری گروه تروریستی موسوم به کلاه سفیدها صحنه سازی حمله شیمیایی را در خطوط تماس مناطق مسکونی در کانسافرا و کدورا به انجام برسانند.

همچنین گفته شده که تروریست ها قصد دارند از مراکز پزشکی محلی نیز برای این صحنه سازی استفاده کنند و نیروهای دولتی را متهم به استفاده از مواد سمی علیه ساکنان غیرنظامی کنند.

در حالی که تروریست ها و گروه های مسلح مورد حمایت کشورهای غربی ضدسوری به سرکردگی آمریکا بارها از تسلیحات شیمیایی علیه مردم و نظامیان سوریه و عراق استفاده کرده اند و مدارک اثبات آن نیز ارائه شده است، ولی غرب تاکنون مانع محکومیت یا حتی طرح این موضوع در شورای امنیت سازمان ملل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به مناطقی از سوریه هستند

تروریست ها در تدارک حمله شیمیایی به مناطقی از سوریه هستند